Άγιος Κοσμάς και Νεοελληνικός Εθνικισμός

Τετάρτη, 24 Αυγούστου 2016

Άγιος Κοσμάς και Νεοελληνικός Εθνικισμός


Σήμερα 24. Αυγούστου είναι η γιορτή του μεγάλου δασκάλου του Ευσεβούς Γένους μας, αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Όμως, όπως όλη η Ιστορία σε αυτό το ταλαίπωρο Κράτος έχει  γραφτεί ανάποδα, έτσι και η προσωπικότητα του μεγάλου αυτού αγίου παρουσιάζεται παραμορφωμένη μέσα από της εθνικιστικές σκοπιμότητες του νεοελληνισμού.
  Ο άγιος Κοσμάς συνεπής στην Αυτοκρατορική ιδέα που εξέφραζε το Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης – Νέας Ρώμης (το «ποθούμενο») δεν συμμεριζόταν τις διασπαστικές ιδέες που η Μασωνία της Φραγκίας προωθούσε στην Ευρώπη(τέλος 17ου αιώνα) με κύριο παραλήπτη τον Ελλαδικό και γενικότερα το Βαλκανικό χώρο. Γνώριζε ο άγιος Κοσμάς, τόσο από την φιλομάθειά του και το γρήγορο πνεύμα του όσο και από το προορατικό και διορατικό χάρισμα που του έδωσε ο Θεός τα τεκταινόμενα στην Ευρώπη την εποχή εκείνη. Τότε που οι Μεγάλες Δυνάμεις συζητούσαν μεν γιά το μέλλον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας αλλά που στην ουσία επεδίωκαν μέσω μιάς τοπικής Επαναστάσεως την ματαίωση Ανασύστασης του Ρωμαίικου, της Ορθόδοξης Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας του Μεγάλου Κωνσταντίνου και του Μεγάλου Ιουστινιανού , που υπήρξε η μόνη νόμιμη διάδοχος εξουσία των Καισάρων της Παλαιάς Ρώμης.
  Ο άγιος γνώριζε πολύ καλά ότι στο μικρό Κρατίδιο (μέχρι την Θεσσαλία) που ετοιμαζόταν από τους Ευρωπαίους και τους αποστάτες ρωμηούς όπως ο Κοραής και οι περί αυτόν προδότες της Ελληνικής Νομαρχίας, θα δινόταν το όνομα Ελλάς και οι πολίτες θα λεγόταν Έλληνες. Αυτό το όνομα ήταν «μισητό» για τους ανθρώπους της Εποχής του γιατί συνδεόταν με την ιδεολογία που οδήγησε εκατομμύρια  ανθρώπους, κατά τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους, στο μαρτύριο. Όλα τα βιβλία της Εκκλησίας είναι  γεμάτα από αυτή την αντίληψη και ο άγιος Κοσμάς το ήξερε πολύ καλά καθώς και οι Ορθόδοξοι χριστιανοί της εποχής του. Όμως και Πάπας ήθελε αυτό το όνομα για να χαρακτηρίσει τους Ανατολικούς ως αιρετικούς (έλληνες = ειδωλολάτρες) αλλά και οι Ρώσοι προκειμένου να παρουσιαστούν ως τρίτη  Ρώμη αφού η ( Αληθινή) Ρώμη δεν θα υπήρχε.
  Γιαυτό ό άγιος ξεκάθαρα στις ομιλίες του λέγει « εξέτασα πρώτον και έμαθα πως με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού δεν είσθε Έλληνες…» (Α Διδαχή ) . Στις προφητείες του με τα μελανώτερα χρώματα χαρακτηρίζει το «υπο κατασκευήν» νεοελληνικό Κράτος ως «Ψευτορωμαίικο»  και ζητά να μην το πιστέψουν οι άνθρωποι.  Ίσως να είχαν φθάσει στα αυτιά του και οι «παγανιστικές» προϋποθέσεις που ετοίμαζαν οι Δυτικοί με την λίγο μετά συσταθείσα Μασωνική οργάνωση της Φιλικής Εταιρείας που κατηχούσε τους ανυποψίαστους ορθόδοξους ρωμηούς στο αρχαιοελληνικό Δωδεκάθεο.
  Οι Νεοέλληνες ζώντας σήμερα το παράλογο όνειρο του Εθνικισμού, που θρησκευτικά αξιολογείται ως αίρεση, νομίζουν ότι βρήκαν στον άγιο Κοσμά τον Ελληνολάτρη επειδή συνιστούσε την Ελληνική Γλώσσα. Ο άγιος Κοσμάς όμως δεν έδινε ιδεολογικό περιεχόμενο στην γνώση της Ελληνικής Γλώσσης αλλά καθαρά πρακτικό: γιατί «η Εκκλησία μας είναι στην  ελληνική γλώσσα» έλεγε. Όπως και όλοι οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας του Χριστού που  διέκριναν γλώσσα και καταγωγή και έγραψαν ακόμη και τα «Κατά Ελλήνων» συγγράμματα τους στην ελληνική έτσι και ο άγιος Κοσμάς. Θα ήταν  σαν να λέμε  σήμερα  ότι όσοι μαθαίνουν αγγλικά για να σπουδάσουν στην Αμερική έγιναν …Εγγλέζοι. Άλλωστε ο άγιος Κοσμάς  και όταν έλεγε ότι η λατρεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας έχει Εβραϊκή προέλευση δεν συνιστούσε στους υπόδουλους ρωμηούς να γίνουν… εβραίοι.
  Ο άγιος Κοσμάς ζητάει υπακοή στην Οθωμανική διοίκηση και στο Πατριαρχείο κάτι που η ομάδα του Κοραή και οι περί την Ελληνική Νομαρχίας το ύβριζαν με το χυδαιότερο τρόπο. Μετά από διακόσια χρόνια ό άγιος Κοσμάς επαληθεύεται όχι μόνον κατά τις τρομερές προβλέψεις του για τα τεχνολογικά επιτεύγματα της εποχής μας αλλά και για τις πολιτικές εξελίξεις. Οι χριστιανοί, κατά πλειοψηφία Αρβανίτες (αυτούς που ο άγιος ήθελε με την κατάργηση της αρβανίτικης γλώσσας να απομακρύνει και από τις «κλέφτικες» παρανομίες)  υπάκουσαν στους Ευρωπαίους, επαναστάτησαν κατά των Οθωμανών και του Οικουμενικού Πατριαρχείου, έκανα  αυτό το ψευτοκράτος αφού πρώτα το φόρτωσαν με δάνεια και το υπέταξαν αντί για τον Τούρκο στο πιο ύπουλο αφεντικό, τον Φραγκολατίνο , δίνοντάς του μια ψευτοαίσθηση θρησκευτικής ελευθερίας.
 Σήμερα όλα έχουν αλλάξει. Η Ελληνική Εκκλησία έχει πλήρως υποταχθεί στο Κράτος. Συμμετέχει στη ελληνική Ιδεολογία, που καθ όλη την διάρκεια του 18ου Αιώνα αμφισβητούσε. Στις Εκκλησίες ακούγεται πλέον από τους άμβωνες αυτό που ηχεί γλυκά στα αυτιά των κατακτητών περί 3000ετούς Ελληνικής Ιστορίας και η Δόξα της Ορθοδοξίας και της χιλιόχρονης Χριστιανικής Αυτοκρατορίας γίνεται εξάρτημα του Νεοελληνισμού.  Δεν είναι λοιπόν καθόλου περίεργο το γεγονός ότι αφού η Ορθόδοξη Εκκλησίας «στύφτηκε σαν λεμονόκουπα» στις απαιτήσεις του Εθνικισμού να πετιέται σήμερα στο κάλαθο των αχρήστων. Όλα πλέον εξηγούνται όσα γίνονται σε αυτό τον τόπο, η «μεταστατική» εξέλιξη της ειδωλολατρικής νεοπλασίας που έχει γίνει ο μοχλός της σχολικής Εκπαίδευσης (αντίθετα με την Εκπαίδευση που δημιούργησε μέσα από τα 200 και πλέον σχολεία  ο άγιος στη υποτίθεται σκοτεινή περίοδο της Οθωμανίας) , ο εμφανής και αφανής πόλεμος κατά της Εκκλησίας(βλπ. περίπτωση Μητροπολίτου Χίου), η εσχάτη περιφρόνηση των ΜΜΕ σε κάθε τι Ορθόδοξο, η διαφήμιση του Ισλάμ και των Ανατολικών Θρησκειών, η κατάργηση της χριστιανικής ηθικής με νόμους κλπ.
 Ο άγιος Κοσμάς μέσα από το διορατικό του βλέμμα μας προειδοποιεί πάντοτε να μην πιστέψουμε το «ψευτορωμαίκο». Οι διεθνείς εξελίξεις κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του Εν Τριάδι Μόνου Αληθινού Θεού με τις ευχές του αγίου Κοσμά ετοιμάζουν νέους Κρατικούς σχηματισμούς που θα αναγκάσουν τους νεοέλληνες να ξεφορτωθούν το «σαμάρι» του Εθνικισμού, που μας φόρτωσαν οι Ευρωπαίοι. Τότε θα αναστηθεί το Αληθινό Ρωμαίικο, το Ευσεβές Γένος των Ρωμαίων. Αυτό που έβλεπε ο Άγιος. Την ευχή του να έχουμε!